Devam Ediyor
The 100

Genel Bakış

97 yıl önce çok büyük bir nükleer patlama olmuş ve şuan üzerinde yaşadığımız dünyayı yaşanması zor bir yere dönüştürmüştür. Tüm medeniyetler yok olmuş insanlığın hepsi ölmüştür. Ama kurtulan insanlarda elbet vardır. 400 kişiden oluşan bu ekip bu felaketten kurtulmak için kendilerini 12 istasyonlu ve 400 kişinin bulunduğu bir uzay istasyonuna atarlar. Artık uzayda yaşamaları gerekmekte ve orada sosyal bir düzen kurmak zorundadırlar. Bizim dünyamızda hukuk düzeni ve yasalar nasıl ilerliyorsa istasyonda da bir benzeri vardır. ...Devamını Göster

Bu dizi özeti yabancıdizi yapay zekası tarafından otomatik olarak oluşturuldu.
Ülke
US
Süre
43 dk
Takipçiler
4895
IMDb Puanı
7.8
Yapım Yılı
2014
Fragman
OFFICIAL TRAILER
The 100 fragmanını izle
2014
merve
merve
1 saat önce

6.sezon gibi bir dünya istiyorum

@nidabell
2 saat önce

Twitter'dan geliyorum. Bellarke asla olamaycak. Jason açıklama yaptı. İzleyici Bellarke shiplediği için aşk olarak gördü ama asla öyle bir şey olmayacak kardeş takılmalı onlar tarzı. Sinirlendim. Neyse sonra Bob(Bellamy) ona diss twit attı. Koskoca 6 yıldan bahsediyoruz nasıl böyle söylersin. Ben de yanlış anlamışım yıllarca, bundan sonra daha dikkatli olacağım gibisinden. Abi nasıl ya Jason GET OUT. Bob bebeğim bile şaşırmış yani hala Bellarke olmayacak diyorsun.

Bellamy Blake
Bellamy Blake
3 saat önce

the 100 sevenleri için üzücü bir haber the 100 2020 yayınlanacak olan 7. sezon final sezonu olacak

Ece Harrington Hargrove
Ece Harrington Hargrove
34 dakika önce

:'(

bora
bora
17 saat önce

morq başlamadan önce alıntı hikaye kullannan otistik ergen dizine benziyordu bi başladım daha da berbatmış bukadar öngörülebilr bi senaryo olamz ya

Sabrina
Sabrina
9 saat önce

Reis sen git çukur izle buralar sana göre değil..

@nidabell
1 saat önce

İnsanların görüşlerine saygım var da, çocuklarımızı pistten alabilir miyiz?

@mavimilena
1 gün önce

ahh ben dayanamıycam birdaha başlıycam diziye

@mavimilena
1 gün önce

the 100 gibi diziler var mı? varsa hangi diziler?

❤ Millie Bobby Brown ❤
❤ Millie Bobby Brown ❤
1 gün önce

The 100 gibi diyemem ama Stranger Things, Dark ve The Rain izlemeni öneririm

@mavimilena
1 gün önce

teşekkürler hepsini the 100 den önce izledim ama bence hiçbirisi the 100'ün yerini tutamaz.

❤ Millie Bobby Brown ❤
❤ Millie Bobby Brown ❤
5 saat önce

Stranger Things tutar bence sşdsdfl

@mavimilena
3 saat önce

o senin görüşün bir şey diyemem

@nidabell
1 saat önce

The100 ün yerini tutabilecek biri dizi bulamıyorum yıllardır, boşuna arama sende :( Stranger things, dark, the rain üçünüde izledim, yinede yerini tutamıyorlar ama Stranger things ikinci sıradan yerini alır öcaşwkfcpfwk

@reixon
2 gün önce

Bu Dizi Mükemmel Bir Dizi Sakın Bırakmayın İzledinizde Bırakımıcaksınız ve Bu sezonların Hepside Guzel 100 Kadar sezon cıkarsalar Bile ben izlerim

в
в
2 gün önce

3. sezonda sıkıldım 4 nasıl

@eddsyn
2 gün önce

Sakın bırakma 4 süper özellikle sezon finali. 3 zaten 10. bölümden sonra güzelleşiyor.

★Shizostaken
★Shizostaken
2 gün önce

hala 4.sezona başlamadım 😃 diğer dizileri bitirdikden sonra başlicam

@reixon
2 gün önce

Bu filim Süper Bişey Fakat Uzamısını Talep İstiyoruz Sezonlar Gelsin Artık Bekliyoruz Beğeninde Görsün

Ece Harrington Hargrove
Ece Harrington Hargrove
1 gün önce

Filim değil film. Ayrıca bu bir dizi

Faşist Asker
Faşist Asker
2 gün önce

İlk sezonu güzel fakat diğer sezonlar da oyuncular ölümsüzlük hilesini bulup iki de bir ölmedemkeeee 1-2 bölüm sonra tekrar geleceeeeeeem, kafasında 😑

@furkan1607
1 gün önce

Hayır gayet güzel ilerliyor çok kişi öldü ne ölümsüzlüğünden bahsediyorsun

Faşist Asker
Faşist Asker
19 saat önce

Baş rolde ki hatun atom bombasının 3838383838388383 katı kadar gücünde ki radyasyona kafa attı ölmedi Jasper iki de bir can iksiri içip onca bölüm dayandı yani ne diyeyim

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@akhanbegum
3 gün önce

ilk bir kaç sezonu 2 günde bitirdim ama diğer sezon olaylar karıştı ve konular çizginin dışına çıktı bundan sonrasını izlemeyi düşünmüyorum

@harrisonwells
3 gün önce

kitabını okudum, kitabından sonra sıkıcı gelir mi başlamalı mıyım

@1903gibi
3 gün önce

kitabını okumadım ama dizi muhteşem sıkıcı gelmez bence kesinlikle izle

@baddracula
5 gün önce

jus drein jus daun zamanlarını özledim. rip lexa her zaman kalbimdesin ❤️

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@geyik
6 gün önce

Harika bir dizi. En güzel sezonu da bana göre 2. sezon çünkü lexa vardı. Dizi ilerledikçe biraz garipleşti ama yine de güzel sadece aksiyonlu sahneleri özledim son sezonlar da fazla aksiyon yok.

@baddracula
5 gün önce

clexa <3 :')

❤ Millie Bobby Brown ❤
❤ Millie Bobby Brown ❤
1 hafta önce

6 Sezon, baya uzun başlasam pişman olur muyum ?

merve
merve
1 hafta önce

6. sezon da diğerleri gibi çok iyi hatta işler baya garipleşiyor

❤ Millie Bobby Brown ❤
❤ Millie Bobby Brown ❤
1 hafta önce

Yani demek istediğim toplam olarak 6 sezon izlemekti

★Shizostaken
★Shizostaken
1 hafta önce

Başla Be Bende 6 sezon uzun dedim başladım 1 haftada 4 e kadar geldim

❤ Millie Bobby Brown ❤
❤ Millie Bobby Brown ❤
6 gün önce

Teşekkürler, o zaman başlamalıyım :)

@busraa123
6 gün önce

Aslanpisman olmazsın bende öyle diyodum asıl şimdiye kadar izlemedigim için pişmanım 6sezon olmasına bakma çok akıcı geciyo. Farketmiyorsun bile

sude
sude
1 hafta önce

Bellarke fav💜

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

@azra221
1 hafta önce

Bence dizinin en güzel sezonu kesinlikle 1. Sezon. Bütün karakterler var ve gerçekten çok aksiyonlu çok güzel bir sezon. 1. Sezonun tek eksiği Bellarke ❤️

Kurtulus Bozkurt
Kurtulus Bozkurt
6 gün önce

Aynen

Nilsena Aydın
Nilsena Aydın
5 gün önce

Kesinliklee

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

yakupp
yakupp
1 hafta önce

Sabaha kadar 1. sezonu bitirdim. Diger sezonu önümüzdeki hafta cumartesi gecesi izlicem. Şuan hiç bir yerim tutmuyor.. Ama içerik şahane. Bakalım 2. sezon nasıl çıkacak. Salatalıkta çıkabilir. 🙂

M E L İ K E
M E L İ K E
1 hafta önce

salatalık ne alaka anlamadım sjdkshdjshdsjh

pegasus
pegasus
1 hafta önce

en güzeli 2. sezon

@furkan1607
1 gün önce

6. Sezona kadar hher sezon birbirinden güzel ben 3. Sezonu pek sevmedim ama o bile sıkmadan izletti

Beyfendi Yılmaz
Beyfendi Yılmaz
1 hafta önce

ya aga 1 den 4 sezona kadar hatırlıyorum da eskiden çok güzeldi ya 6 sezonun başları benı sarmadı ama son 5 bölümü sarmaya başladı ama en çok lexa aşkım olan sezonu sevıyodum aga eskıden o kadar guzeldı ki sezonlar hergun yenı sezon bıtırıyodum ve okul bitsede eve gidip izlesem dıyodum ☹️ şimdi gelde bu kadar severek izlediğin dizinin final sezonunu bekle ...

Second Tab