Devam Ediyor
Riverdale

Genel Bakış

Günümüzde geçen dizi, Archie, Betty, Veronica ve arkadaşlarının cesur ama yıkıcı tavırlarını, küçük kasaba yaşamının gerçekliğini, Riverdale’in dış cephesinin altında gizlenen karanlığı ve tuhaflığı keşfediyor.

Bu dizi özeti Berlin tarafından oluşturuldu.
Türü: Dram, Gizem
Ülke
US
Süre
45 dk
Takipçiler
5694
IMDb Puanı
7.6
Yapım Yılı
2017
Fragman
OFFICIAL TRAILER
Riverdale fragmanını izle
2017
Furkan ÇAKMAK
Furkan ÇAKMAK
9 saat önce

I m the peaky f*cking blinders😎

Melike C.
Melike C.
10 saat önce

Cole Sprouse için izlemeye geldim. Başlayalım baklım..

@elifermis
1 gün önce

abi fred'i çok swviyodum ya ağlattı

Bu yorum bölüm hakkında spoiler içeriyor. Okumak istiyorsan tıkla.

Eylül
Eylül
1 hafta önce

😭 fredin ölümü beni yıktı ...

@metkam
6 gün önce

Eylül neden bunu buraya yazma gereği hissettin. Ölümün gerçekleştiği bölüme spoiler tuşuna basıp yazman gerek. Dizi nasıl diye yorumlara bakayım dedim sayende başlamadan spoiler yedim amk

non sleep
non sleep
4 gün önce

lan zaten adam geçen sene öldü gerçekte

@metkam
2 gün önce

hay aq gerçek hayattan da spoiler yedik

godlike61
godlike61
1 gün önce

heisenberg knk sen böyle diziler izleme zaten cok kötü dizi gel breaking bad e devam

DNC
DNC
1 hafta önce

wait wait waiit.....

Sabrina
Sabrina
1 hafta önce

Netflix'te hala 2 sezon tek var ☹️

Berkant Şener
Berkant Şener
3 gün önce

Hayır 3 sezonda var netflixte 4 sezon için vpn ile izlemen lazım

Sabrina
Sabrina
2 gün önce

@Berkant Şener Teşekkür ederim oldu. Fakat alt yazıyı Türkçe yapamadım bende seçenek gelmiyor sende alt yazı seçeneği olarak Türkçe var mı ?

Ömer Dindar
Ömer Dindar
1 hafta önce

Kaç bölüm olacak?

Beyfendi Yılmaz
Beyfendi Yılmaz
1 hafta önce

oha lan ne ara geldın bu kadar hızlı olcagını beklemıyodum

Yaşar
Yaşar
1 hafta önce

Şu anda Peaky Blinders izliyorum sonra belki Elite izlerim.Bu diziyi izlemezsem birşey kaybeder miyim.

Simone Asktar
Simone Asktar
1 hafta önce

kaybedersin

bella
bella
1 hafta önce

hemde çok şey

Maven ♥
Maven ♥
1 hafta önce

elite den hele ki 2.sezonundan bin kat daha güzel bende Peaky Blinders i izlemedim önerirmisin

Yaşar
Yaşar
1 hafta önce

daha bitirdim 4. sezondayım ama tavsiye ederim

Yaşar
Yaşar
1 hafta önce

ve riverdaleden daha güzel olduğunu düşünüyorum

Özkan
Özkan
1 hafta önce

Allah'a şükür 😃 😍

@feyzaka
1 hafta önce

yaa keşke hemen hepsini yükleseler.

@jsjs56
1 hafta önce

yüklendi sonuunda iki gözümün çiçeği 🤣

Büşra Arat
Büşra Arat
1 hafta önce

türkçe dublaj ne zaman gelecek

Alaadd1nd06
Alaadd1nd06
1 hafta önce

altyazılı izle

Maven ♥
Maven ♥
1 hafta önce

sen çok zekisin fıevhıv3rvıu

Simone Asktar
Simone Asktar
1 hafta önce

çok güzel oldu harika oldu iyi oldu 😍

@defnetol
1 hafta önce

Hepsini bir anda yükleseler keşke😪

Riverdalelif
Riverdalelif
1 hafta önce

2. Bölüm 17 ekimde mi gelecek?! 😲😭

@itsmesenpai
1 hafta önce

Yehuuu yeni sezon gelmiş

@iamyagmurdallas7
1 hafta önce

ne zaman gelir okula gitmedim yeni sezon için😫

LaCasaDePapel
LaCasaDePapelYönetici
1 hafta önce

Geldi zaten ekli. Tekrar kontrol edin, sayfanızı yenileyip.

@beyxa
1 hafta önce

hergün bi bölüm mü gelicekk

aielms2
aielms2
1 hafta önce

sanırım öyle olacak

Şeymanur Ünver
Şeymanur Ünver
1 hafta önce

hayır haftada 1 kez olucak, yurtdışında yayınlandıktan sonra paylaşıyorlar.

@itsmesenpai
1 hafta önce

Arkadaşlar hadi bakam bugün büyük gün

Second Tab